ZDRAVO HUJŠANJE

      Comments Off on ZDRAVO HUJŠANJE

Nepravilne diete lahko naredijo veliko škodo vam in vašemu telesu, zato se hujšanja lotite previdno in premišljeno. Prehitra izguba telesne teže lahko privede do resnih težav in vidnih posledic, zato nikar ne hujšajte na pamet. Zdravo hujšanje pomeni sprememba življenjska stila in sprememba same prehrane. Kadar zdravo hujšamo pa se moremo osredotočiti na veliko drugih dejavnikov. Pomemben je naš način življenja, delovni čas, struktura telesa, želeni cilji… Zdravo hujšanje pomeni uravnovešena in zdrava prehrana, poleg tega pa vsekakor sodi tudi gibanje in telesna aktivnost. Da bomo pravilno in zdravo hujšali pa potrebujemo še dovolj spanca in vsekakor redne obroke. Nikakor ne hujšajte z stradanjem, saj boste s tem naredili več škode. Nepravilno hujšanje pa lahko privede  tudi do resnih zdravstvenih težav. Nikakor ne nasedajte dietam objavljenih na spletu in drugod,saj je vsak posameznik različen in vsem ne ustreza enaka dieta. Zdravo hujšanje pa pričnite z zdravim obrokom. Kakor že verjetno veste je zajtrk najpomembnejši obrok dneva, pričnite ga z zdravim obrokom.

Pomembno je da naša dieta za hujšanje vsebuje dovolj :

– zelenjave
-sadja
-žitaric
-sladke hrane
-beljakovin
-maščob.

 

Za zdravo hujšanje je pomembna tudi količina. Nikakor se ne prenažirajte hrane pa četudi je zdrava. Prekomerno nažiranje lahko razširi vaš želodec in privede do večjega apetita in pridobivanja kilogramov. Pomembno je da veste kako hujšate. Veliko ljudi si poišče tudi osebne trenerje in zdravniško pomoč. Vsaka dieta je različna in vsakemu človeku nebo ustrezala enaka dieta, zato ob tem bodite zelo pazljivi. Izračunajte si potrebno količino vnosa hranljivih vrednosti in si s tem pomagajte z kuhinjsko tehtnico. Tako boste imeli pregled nad samo količino zaužite hrane. Žvečenje hrane ima zelo pomembno vlogo pri zdravem hujšanju, saj pravilno prežvečena hrane ne povzroča želodcu večjih težav pri procesu.

Športne aktivnosti:

Zdravo hujšanje je hujšanje, kjer boste kombinirali zdravo prehrano in športom. Športne aktivnosti pomagajo pri zdravemu hujšanju in so vsekakor pomembne za naše vsakodnevno življenje. Vsak človek bi v poprečju moral porabiti vsaj 30 minut dnevno za telesno aktivnost. Zdravo hujšanje lahko kombinirate tudi z različnimi športi ali tekom. Kardio vaje so znane po izgubi maščobe, zato so ob hujšanju zelo priporočljive. Kardio vaje so vaje za pridobivanje boljše telesne zmogljivosti, pomagajo hujšati, krepijo mišice in srce. K zdravemu hujšanju pa vsekakor sodi tudi dovolj počitka oz. spanca. Premalo spanca lahko poslabša telesno aktivnost in povzroči slabo počutje, zato se prepričajte, da boste spali vsaj 8 ur. Nekateri ljudje potrebujejo več spanca za regeneracijo kot drugi, vendar pa je spanec številka ena kadar govorimo o pravilnem in zdravem hujšanju. Uskladite dieto in športne aktivnosti, ter si privoščite dovolj spanca in boste dosegali najboljše rezultate. Pomagate si lahko tudi z različnimi pripomočki za hujšanje, ki jih lahko nabavite v športnih trgovinah in lekarnah. Privoščite si lahko tudi prehranske dodatke, ki so dokazano zelo uspešni pri zdravemu hujšanju. Pomembno je da telesu damo dovolj vitaminov in mineralov, ki jih potrebuje vsako človeško telo. Izberite pravo dieto za vas in se izognite morebitnim težavam. Nepravilna hujšanja lahko resno škodujejo zdravju in puščajo vidne posledice kot so- kožne spremembne in strije

-krčenje ali širjenje želodce
-rano na želodcu
-prehitro izgubo telesne teže
-želodčne težave
Prebavne motnje

Diete so vsekakor prilagojene tudi za vegitariance in vegane. Vsaka skupina ljudi ne glede na način prehranjevanja lahko hujša pravilno in zdravo. Vendar pa je znano, da vegani potrebujejo veliko več prehranskih dopolnil, da izpolnijo potreben vnos hranljivih snovi kakor pa mesojedci.